سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایثار تا شهادت
قالب وبلاگ

داریوش رضایی نژاد در 29 بهمن ماه 1356 در آبدانان از شهرستانهای استان ایلام به دنیا آمد. او از همان اوایل کودکی در سخن گفتن و دیگر اعمال خود، نبوغ خود را به اطرافیان نشان داد.
داریوش رضایی نژاد خیلی زودتر از همس و سالان خود وارد دانشگاه شد و به تحصیل در رشته مهندسی برق پرداخت؛ او پس از فارغ التحصیلی از مقطع کارشناسی به عنوان پژوهشگر در مراکز مهم علمی و تحقیقاتی کشور مشغول به کار شد. او ضمن فعالیت های اجرایی خود تحصیلاتش را ادامه داد و پس از گذراندن دوره کارشناسی ارشد، با قبولی در تمام مراحل آزمون دکترا در سال 1390 در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی پذیرفته شد اما ایشان فرصت نیافتند این مقطع تحصیلی را به پایان برسانند و در اول مرداد ماه 1390، توسط سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد) به شهادت رسیدند.
شهید داریوش رضایی ‌نژاد سومین شهید هسته ‌ای کشورمان بود که به فاصله تقریبا دو سال پس از شهادت دکتر علیمحمدی در سال 1388 و تقریبا یکسال پس از شهید شهریاری در سال 1389 ترور شد. خط تروری که در 21 دی ماه 1390 به شهید احمدی ‌روشن رسید.
شهید رضایی نژاد در مقابل دیدگان همسرش (شهره پیرانی) و فرزند خردسالش (آرمیتا) توسط تروریستهای رژیم صهیونیستی به ضرب گلوله به شهادت رسید.


[ چهارشنبه 95/10/29 ] [ 7:31 عصر ] [ محدثه سرداری ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 21587